Termékek Menü
0

Revolution Blog

2017-01-20 14:24:00

A tömegnövelő szerek rengeteget tudnak neked segíteni a kívánt forma elérésében, ám csak akkor hatnak a legideálisabban, ha kiválasztásukat jól megfontolod.

2016-11-15 17:50:14

A tömegnövelők biztosítják a tiszta izomtömeg és erőszint növekedést, jelentős kalóriát, fehérjét és szénhidrátot tartalmazó por állagú készítmények. Ha az izomtömeg növelését csak a bevitt táplálék mennyiségének növelésével próbálnánk meg elérni (magyarul zabálnánk világba, piiza, csoki, hambi stb.), az eredmények siralmasak lennének. Azok az élelmiszerek, amik a testsúly gyors növekedését teszik lehetővé sok haszontalan anyagot tartalmaznak, melyek csak a testzsírt növelik az izomtömeg helyett. Ennek elkerülése miatt célszerű az éppen erre a célra készült tömegnövelő készítmények használata. Azt le kell szögezni, hogy teljes száraz tömegnövelés nincs, csak minimálisra redukálhatjuk a zsírosodás mértékét.

A tömegnövelő készítmények átlagosan 7-30%-ban tartalmaznak fehérjéket és 65-85%-ban szénhidrátokat. A jobb minőségű tömegnövelők fehérje részének magas biológiai értékű tejsavó az alapja. Legalacsonyabb biológiai értéke a növényi fehérjéknek van (pl. szója), valamivel magasabb a tejnek majd a tojásnak, legnagyobb pedig a tejsavóé. A szénhidrátoknál arra kell ügyelni, hogy a cukor aránya minél kisebb legyen a termékben, inkább komplex szénhidrátokat tartalmazzon, például maltodextrint. Zsírokat a tömegnövelőknek nem kell tartalmazniuk, ha mégis van bennük, akkor arra kell figyelni, hogy a telített zsírsavak aránya minél kisebb legyen.

Egy tömegnövelő termék annál drágább, minél jobb minőségű fehérje van benne, de természetesen számít a tápanyagok aránya is. A jobb tömegnövelőkben további adalékanyagok is vannak, például: vitaminok, ásványi anyagok, aminosavak, energizálók és más a felszívódást segítő anyagok. Az a tömegnövelő por, amiben alacsonyabb arányban, 15-20%-ban van a fehérje inkább a kezdőknek javasolt, később, amikor szervezetük hozzászokott az intenzívebb edzésekhez érdemes fokozatosan növelni a fehérjék arányát a táplálkozásban. Középhaladóknak érdemes 20-30%-os fehérjetartalommal bíró tömegnövelőt választani.A tömegnövelő szedése természetesen csak rendszeres és intenzív edzés mellett nyújt igazi eredményt. Sokan csodaszerként gondolnak ezekre a termékekre, azonban ezek se nem csodaszerek, és főként nem gyógyszerek, hanem csupán koncentrált tápanyagok, melyek megkönnyítik a sportolás során felmerülő extra tápanyagigény kielégítését.

2012-07-05 14:07:17 Köke
A fehérjék (proteinek) szervezetünk legfontosabb építőanyagai. Izmaink kb. 20 százalékát fehérjék alkotják, de megtalálhatók a kötőszövetben (kollagén és elasztin) is. Az elasztinnak fontos szerepe van a bőr rugalmasságában. Fehérjék nélkül nem működne szervezetünk oxigén és szén-dioxid transzportja sem. Proteinek alkotják az enzimeket is, melyek testünk kémiai folyamatainak nélkülözhetetlen elemei